Viser resultater 1 til 2 af 2

Emne: Brug af hjemmesiden

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Brug af hjemmesiden

Hej!

Jeg er lidt bekymret for denne sides udvikling. Jeg synes ikke, at man kan tale om, at noget er helt korrekt behandling af OCD. For folk er forskellige, og derfor skal behandling også gribes forskelligt an. Dog viser forskningen, at visse metoder er at anbefale.

Jeg synes, det er meget forkert at pådutte andre idéer, opfattelser, ideologier eller andet. Man kan skrive, sådan oplevede jeg det, og derfor kan jeg anbefale metoden. Men man kan ikke tillade sig at pådutte andre noget. Her tænker jeg især på visse indlæg, som jeg har læst. Dette er ikke nogen reklamesøjle for visse mere eller mindre opfindsomme alternative behandlingsmetoder eller for at hverve nye medlemmer til en eller anden religiøs bevægelse. Tro er folks eget valg.

Venlig hilsen Gæsten

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Hej gæst
    Måske er det vigtigt at tænke over hvornår man bliver påduttet noget og hvornår man bare føler at ens egne værdier kommer i splid med det som høres og det man tror på. For mig er det vigtigt at folk har en valgmulighed, det har man når der er åbenhed omkring ting. Med ca 30 år`s ocd, ved jeg hvilket helvede det er at leve med og derfor ønsker jeg ikke at andre skal lide, når jeg ved der er en mulighed for at blive rask. Som du kan se, hvis du har læst min historie, er jeg selv blevet hjulpet af GUD og derfor ved jeg det er en mulighed som også andre kan have gavn af. Jeg har prøvet alt før det og det var ingen hjælp, men som du selv skriver, folk er forskellige. Måske ville det være en god ide at lade folk vælge selv, det er måske ikke det de fleste er vant til.
    Den største bekymring burde være hvis man tilbage holder oplysninger som kan være til hjælp for andre, af en eneste grund, nemlig en værdi man ikke selv kan stå inde for. Vi skriver alle, hver især om det vi tror på, noget kalder man bare religion og så bliver det pludselig farligt. Andet kalder man medicin og så er det pludselig legalt at skrive om. :wink:
    VH LS

Lignende emner

1. Brug for hjælp og erfaring!
    By Gylay in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 9
    Nyeste indlæg: 22. January 2009, 17:27
  2. Har brug for råd ang. kommune
    By angel in forum Dokumentation, Jura og Lovgivning
    Svar: 6
    Nyeste indlæg: 5. March 2008, 23:52

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde