Jeg skal til lægen torsdag, tror at jeg måske fejler noget. Det kunne være kræft... eller måske bare blodmangel. :)
Jeg ved jo godt at de mange tanker fra OCD'en nogle gange bliver så gennemkørte så en mus kan blive til en elefant. Meeeen... Jeg har en knude i hver armhule?!! Jeg har været til lægen med det før, hun sagde at det bare var fedt ophopning efter graviditeten. Men, det fatter jeg altså ikke, så fed er jeg sgu ik... Hvem fanden får knuder på størrelse med valnøder pga. fedt...? De er ihvertfald ikke gået væk. Nu er jeg også gået hen og blevet så enormt træt. Det kunne jo godt være en bivirkning af efexoren (medicin) Men, træthed er et anmindeligt symptom ved kræft.
Jeg har altid, ligesiden jeg var en lille pige lidt af blodmangel. Det er sikkert enten dette igen, eller Medicinen. Men hvad nu hvis det er kronisk leukemi???
Jeg ved at tankerne spiller mig et pus, det skader jo ikke at tjekke... eller gør detJeg lover ihvertfald at jeg kun tjekker denne ene gang!
Godt efexoren tager angsten, så bliver jeg i det mindste ikke så ræd...
Jo, når jeg ikke er pædofil, sindsyg, synsk og stilladser ikke bare vælter ned i hovedet på mig.... ja, så må jeg sgu da have kræft. Jeg er altid uheldig!
Er der nogen af jer andre som kender til disse tanker.

Jeg lover ihvertfald at jeg kun tjekker denne ene gang!
Besvar med citat