Viser resultater 1 til 8 af 8

Emne: når man går ind i forum via forsiden.

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard når man går ind i forum via forsiden.

Jeg ved ikke om du er klar over det, men man kommer ikke ind i forummet når man logger på via forsiden. Den skriver bare et eller andet sært. Men hvis skriver
    http://ocd-foreningen.dk/forum manuelt kommer man korrekt ind. Ved ikke om du forstår????

Hilsen Simone

Registreringsdato
    Nov 2009
    Lokation
    København

Standard

:?: :?:

jeg er ikke helt med.

Jeg går selv gennem link på forsiden http://ocd-foreningen.dk/index.php

og klikker på link til forum....

Du må lige forklare nærmere, ex. får du en fejlside 404 eller sådan noget.

/* en årsag kan være at jeg natten mellem lørdag og søndag ændrede hele opsætningen/tegnkodningen af tekst fra UTF-8 til iso-8859-1, fordi der var fejl med ÆØÅ......men det skulle man ikke kunne se....men måske afligevel :roll: */

På forhånd tak

KH mads

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    København

Standard

Når jeg går ind på ocd-foreningen.dk så kommer jeg ind på hovedsiden. Denne fungere fint. Så klikker jeg der hvor der står forum, ude i siden. når jeg gør dette plejer jeg at komme direkte ind i forummet, men nu skriver den :
    Parse error: parse error, unexpected $, expecting ')' in /hsphere/local/home/ocd2ocd/ocd-foreningen.dk/bbclone/var/access.php on line 165

For oven skriver den hvor adressen står, står der :
    http://ocd-foreningen.dk/forum/index.php. Hvis man sletter /index.php så kommer man ind i forummet.

Jeg håber forklaringen hvar bedre denne gang. det der computer stuff er ikke lige min stærkeste side... :wink:

<Knus

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    København

Standard

øh, nu bliver jeg sgu forviret, det er ikke hver gang den gør det...? måske er det min comp.? :roll:

Men hvis jeg trykker på mit link (det jeg har lavet oven over) skriver den nogle gange:

Not Found

The requested URL /forum/index.php. was not found on this server.

Apache/1.3.33 Server at ocd-foreningen.dk Port 80

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Mget sært, det er ligsom om der har noget at gøre med om man skriver www.ocd-
    eller http://ocd-

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Hejsa Simone. Jeg har lagt min ind under foretrukne på min pc og jeg har også haft problemer med at komme ind. Kan også fint komme ind på forsiden, men når jeg så klikker på forum, skriver den også noget volapyk på min pc. Det er ikke hver gang det sker, i dag er det slet ikke sket. Men de sidste mange dage er det.
    Gro.

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Hej Gro.
    Det er da rart at vide at det ikke er mig som er gak, det kunne ellers være et alternativt symptom på OCD, ha ha ha....

Den skriver noglegange, selvom man komme ind i forum:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /hsphere/local/home/ocd2ocd/ocd-foreningen.dk/stat/php-stats.redir.php:11) in /hsphere/local/home/ocd2ocd/ocd-foreningen.dk/forum/includes/sessions.php on line 323

Men dette stå ligsom på den hvide side forum er placeret på.

Registreringsdato
    Nov 2009
    Lokation
    København

Standard

Hej Gro og Simone

Php-Stats og BBclone er statestik programer. Jeg har nu fjernet dem fra forum, så jeg håber det hele virker igen

Tak for hjælpen :!:

Mads

Lignende emner

1. Nyt forum og Chat på vej
    By Mads in forum Hjemmeside
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 21. April 2006, 02:06
  2. Forum
    By løven in forum Hjemmeside
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 16. January 2006, 02:24

Regler for indlæg