Indmeldelse

Bliv medlem

På denne side kan du se, hvordan du melder dig ind i OCD-foreningen via almindelig post eller indsende den via e-mail.

Årligt kontingent: Personligt medlemskab 200 Kr.
Familiemedlemskab (første familiemedlem) 200 Kr.
Familiemedlemskab (efterfølgende familiemedlemmer i samme husstand) 50 Kr.
Støttemedlemskab 100 kr.

Ved personligt medlemskab modtager du medlemsbladet OCD-Nyt, du kan deltage i medlemsmøder, støttegrupper, foredragsaftener, generalforsamlinger og andre aktiviteter under OCD-foreningen.

Ved familiemedlemskab modtager I medlemsbladet OCD-Nyt, I kan deltage i medlemsmøder, støttegrupper, foredragsaftener, generalforsamlinger og andre aktiviteter under OCD-foreningen. Ved familiemedlemskab udsendes ét sæt materiale (OCD-Nyt og ekstrainformation) pr. gang.

Ved støttemedlemskab modtager du kun medlemsbladet OCD-Nyt. Hvis du ikke ønsker at modtage medlemsbladet OCD-Nyt bedes du venligst skrive det i boksen ‘Bemærkninger’.

Klik på linket for at åbne og printe:

Indmeldelsesblanketten sendes til: OCD–foreningen Julius Bloms Gade 17 kl.tv. 2200 København N eller e-mail: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Tilmeldingen er bindende, og kontingentet indbetales senest 14 dage efter modtagelse af girokort fra foreningen. Kvitteringen for din indbetaling gælder som medlemskort til foreningen. Girokortet kan samtidig benyttes til økonomiske bidrag til foreningens arbejde.