Støt OCD-foreningen, hver gang du tanker

OK-logoVi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte OCD-foreningen, hver gang du tanker.

Du støtter OCD-foreningen med 6 øre for hver liter, du tanker med OK Benzinkortet – uanset hvor du tanker i Danmark. Første gang, du har tanket 500 liter, får OCD-foreningen desuden en ekstra bonus på 250 kr. Det koster dig ikke ekstra at støtte – OK betaler hele beløbet.

Få et OK Benzinkort på www.ok.dk/lokalsporten.

Har du allerede et OK Benzinkort?

Har du et OK Benzinkort i forvejen, kan du nemt få det tilknyttet OCD-foreningen. Du skal bare ringe til OK på 70 10 20 33 og oplyse dit kortnummer, og at du ønsker at støtte OCD-foreningen.

Støt ekstra med el fra OK
Med el fra OK kan du støtte med ekstra 6 øre pr. liter. Og det er nemmere, end du tror. Du skal bare vælge imellem el til fastpris eller variabel pris på www.ok.dk/lokalsporten/el, så klarer OK hele skiftet fra det gamle elselskab til OK.

Støt ekstra med OK Mobil
Du kan støtte med ekstra 6 øre pr. abonnement, hver gang du tanker en liter. Du kan frit vælge den OK Mobilpakke, der passer dig og din familie bedst (dog ikke OK Mobil Basis). Du forhøjer din støtte til OCD-foreningen på www.ok.dk/lokalsporten/mobil.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte bestyrelsesmedlem Anders Kristensen på 52 43 42 43 eller Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..">Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..